al contingut a la navegació Informació de contacte

Administració electrònica i Noves tecnologies

L'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l'administració electrònica.

On som?

Per posar-vos en contacte amb nosaltres, us podeu adreçar al Consell Comarcal del Pla d'Urgell o també a l'adreça de correu electrònica: ocsae@plaurgell.cat

SERVEIS

1. Servei d'assessorament en administració electrònica

Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis es pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC.
Els principals serveis són:

• eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
• Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
• EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
• PSCP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
• eFACT: Factura electrònica
• eNOTUM: Notificacions electròniques
• ERES: Registre d'Entrada i Sortida
• Cercador: Cercador de les administracions públiques
• IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
• Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
• Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
• e-Tauler: Tauler d'anuncis i edictes

2. Servei de formació i divulgació de l'administració electrònica

Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT.

3. Servei de certificació digital

Realitzem certificacions per a la ciutadania i per als treballadors públics utilitzant, respectivament, els serveis idCAT per a la ciutadania i els serveis T-CAT i T-CATP per a l'administració pública. D'aquesta manera, proporcionem a cada tipus d'usuari una signatura electrònica reconeguda que tindrà, en relació amb les dades consignades en forma electrònica, el mateix valor que la signatura manuscrita en relació amb les consignades en paper.

Document Actions