El president del Consell Comarcal valora positivament l'autorització de la pesca controlada i pesca amb mort de la carpa a l'Estany d'Ivars i Vila-sana
D'acord amb la resolució del Departament de Medi Ambient i Habiatge publicada al DOGC 5684 3.8.2010
El president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell,
Reñé ha recordat també que davant d’aquesta problemàtica i tenint en compte també la demanda del col·lectiu de pescadors de la zona de poder exercir la pràctica de la pesca controlada a l’estany d’Ivars i Vila-sana, el Consorci de l’Estany d’Ivars i Vila-sana va redactar i aprovar l’any 2009 una proposta de Pla de Gestió Piscícola que, després de l’aprovació del Departament de Medi Ambient i Habitatge serà la que determinarà les condicions de la pesca controlada a l’estany.
El president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell i vicepresident primer del Consorci de l’Estany d’Ivars i Vila-sana ha destacat que la resolució fa que l’estany d’Ivars i Vila-sana esdevingui l’únic lloc de Catalunya on es podrà dur a terme la captura i el sacrifiqui de la carpa, donada la problemàtica que genera aquesta espècie en aquest espai humit del Pla d’Urgell.








