Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Administració electrònica i Noves tecnologies

L'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l'administració electrònica.

On som?

Per posar-vos en contacte amb nosaltres, us podeu adreçar al Consell Comarcal del Pla d'Urgell o també a l'adreça de correu electrònica: ocsae@plaurgell.cat

Quins serveis oferim?

1. Servei d'assessorament en administració electrònica

Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis es pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC.
Els principals serveis són:

• eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
• Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
• EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
• PSCP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
• eFACT: Factura electrònica
• eNOTUM: Notificacions electròniques
• ERES: Registre d'Entrada i Sortida
• Cercador: Cercador de les administracions públiques
• IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
• Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
• Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
• e-Tauler: Tauler d'anuncis i edictes

2. Servei de formació i divulgació de l'administració electrònica

Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT:

3. Servei de certificació digital

Document Actions