Bases VIII Premi de Poesia i VII Premi d'Il·lustració de Poesia El sol del Pla
Els treballs s'han de fer arribar al Consell Comarcal del Pla d'Urgell abans del 3 de febrer de 2012
VIII PREMI DE POESIA EL SOL DEL PLA
BASES
PARTICIPANTS
1. Hi pot participar l’alumnat de la comarca del Pla d’Urgell.
CATEGORIES
2. Hi ha 6 nivells:
Categoria A: cicle inicial (1r i 2n de primària)
Categoria B: cicle mitjà (3r i 4t de primària)
Categoria C: cicle superior (5è i 6è de primària)
Categoria D: 1r i 2n d’ESO (ensenyament secundari obligatori)
Categoria E: 3r i 4t d’ESO (ensenyament secundari obligatori)
Categoria F: batxillerat i cicles formatius
3. Cada participant només pot presentar una obra a concurs.
OBRES
4. Els treballs, de tema lliure, han de ser escrits en llengua catalana, en poesia i inèdits. En cap cas es poden presentar obres que hagin estat premiades amb anterioritat o que hagin estat presentades simultàniament en un altre concurs de poesia.
5. L’extensió de cada treball és opcional, però no pot sobrepassar els 50 versos.
6. Els treballs s’han de presentar escrits a màquina/ordinador en fulls DIN A-4, per una sola cara. Els participants dels dos primers nivells els poden presentar escrits a mà i amb lletra clara.
7. Les poesies s’han de fer a l’escola i cada centre n’ha de fer una selecció prèvia. Cada centre pot presentar un màxim de dues poesies per curs. Les escoles que tinguin més d’una línia en poden presentar dues per classe.
8. En les obres no hi pot constar el nom de l’autor/a, sinó un pseudònim. S’hi ha d’adjuntar un sobre tancat, a la part exterior del qual hi ha de figurar el títol del treball, el pseudònim, la categoria i el nom del centre educatiu.
9. A l’interior, hi han de constar les dades personals actuals de l’autor/a (nom, cognoms, adreça, telèfon), el nom de l’escola i la categoria a què participa.
10. De cada obra, en cal presentar l’original.
11. Els treballs s’han de fer arribar al Consell Comarcal del Pla d’Urgell abans del 3 de febrer de 2012.
PREMIS
12. S’han establert dos premis per categoria; i, si el jurat ho creu oportú, es podrà concedir un accèssit. Els premis consisteixen en un diploma i un val per comprar productes culturals en establiments de la comarca.
13. El lliurament dels premis es farà en un acte públic que tindrà lloc el 14 d’abril de 2012 a la sala d’actes del Consell Comarcal del Pla d’Urgell. L’organització es reserva el dret de canviar aquesta data si sorgeixen causes majors que ho facin necessari.
JURAT
14. El jurat està format per la directora del Centre de Recursos Pedagògics del Pla d’Urgell, cinc docents de centres de la comarca, un/a escriptor/a de la comarca i un/a professional de l’expressió plàstica de la comarca.
15. Qualsevol esdeveniment no previst en aquestes bases l’ha de resoldre la comissió organitzadora o el jurat qualificador, segons sigui la seva competència.
16. Les obres guanyadores es publicaran en un llibre.
17. El fet de participar en aquest concurs suposa l’acceptació de les bases.
Francesc Fabregat i Talarn
PRESIDENT
Mollerussa, 1 d’agost de 2011
VII PREMI D’IL•LUSTRACIÓ DE POESIA EL SOL DEL PLA
BASES
PARTICIPANTS
1. Hi pot participar l’alumnat de la comarca del Pla d’Urgell.
CATEGORIES
2. Hi ha 7 nivells:
Categoria P: educació infantil (P-3, P-4 i P-5)
Categoria A: cicle inicial (1r i 2n de primària)
Categoria B: cicle mitjà (3r i 4t de primària)
Categoria C: cicle superior (5è i 6è de primària)
Categoria D: 1r i 2n d’ESO (ensenyament secundari obligatori)
Categoria E: 3r i 4t d’ESO (ensenyament secundari obligatori)
Categoria F: batxillerat i cicles formatius
3. Cada participant només pot presentar una obra a concurs.
OBRES
4. Les il•lustracions han de correspondre a les poesies premiades a la sisena convocatòria del Premi de Poesia El sol del Pla, concretament a una de les poesies de la mateixa categoria que la de qui concursa –l’alumnat d’educació infantil ha d’il•lustrar una poesia de la categoria A-. En cap cas es poden presentar obres que hagin estat premiades amb anterioritat o que hagin estat presentades simultàniament en un altre concurs d’il•lustració.
5. La il•lustració es pot fer amb qualsevol tècnica.
6. Els treballs s’han de presentar en un full DIN-A4, amb la poesia i la seva il•lustració.
7. Les il•lustracions s’han de fer a l’escola i cada centre n’ha de fer una selecció prèvia. Cada centre pot presentar un màxim de dues il•lustracions per curs. Les escoles que tinguin més d’una línia en poden presentar dues per classe.
8. En les obres no hi pot constar el nom de l’autor/a; hi ha de constar un pseudònim. S’hi ha d’adjuntar un sobre tancat, a la part exterior del qual hi ha de figurar el títol del treball, el pseudònim, la categoria i el nom del centre educatiu.
9. A l’interior hi han de constar les dades personals actuals de l’autor/a (nom, cognoms, adreça, telèfon), el nom del centre i la categoria a què participa.
10. De cada obra, cal presentar-ne l’original.
11. Els treballs s’han de fer arribar al Consell Comarcal del Pla d’Urgell abans del 3 de febrer de 2012.
PREMIS
12. S’han establert dos premis per categoria; i, si és el cas, un accèssit. Els premis consisteixen en un diploma i un val per comprar productes culturals en establiments de la comarca.
13. Cada escola participant rebrà un val per comprar productes culturals en establiments de la comarca.
14. El lliurament dels premis es farà en un acte públic que tindrà lloc el 14 d’abril de 2012 a la sala d’actes del Consell Comarcal del Pla d’Urgell. L’organització es reserva el dret de canviar aquesta data si sorgeixen causes majors que ho facin necessari.
JURAT
15. El jurat està format per la directora del Centre de Recursos Pedagògics del Pla d’Urgell, cinc docents de centres de la comarca, un/a escriptor/a de la comarca i un/a professional de l’expressió plàstica de la comarca.
16. Qualsevol esdeveniment no previst en aquestes bases l’ha de resoldre la comissió organitzadora o el jurat qualificador, segons sigui la seva competència.
17. Les obres guanyadores es publicaran en un llibre.
18. El fet de participar en aquest concurs suposa l’acceptació de les bases.
Francesc Fabregat i Talarn
PRESIDENT
Mollerussa, 1 d’agost de 2011








