Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Ampliem els dies de la setmana per fer certificats idCat

Dimarts, dijous i divendres de les 11 h a les 15 h. En aquesta informació us detallem quins tràmits cal que feu abans de venir al consell comarcal. Us caldrà cita prèvia i haver fet el registres de dades al web de l'IdCAT

DIVENDRES 05 JUNY 2020

El Consell Comarcal del Pla d'Urgell ha decidit ampliar d'un a tres els dies  l'Entitat de Registre idCat per tal que la ciutadania que ho necessiti pugui obtenir el certificat digital idCAT adreçant-s'hi per efectuar l'acreditació obligatòria d'identitat de manera presencial. L'atenció es realitza en dimarts, dijous i divendres i el nou horari serà de les 11 hores a les 15 hores. 

Per reduir tant com es pugui el temps de presència a l'entitat, es demana realitzar, prèviament, la sol·licitud del certificat idCAT, amb el registre de dades, al següent web: Accés al web de l'idCAT

Per complir les mesures de salut pública necessàries per la Covid-19, serà obligatori que se sol·liciti cita i hora prèvia mitjançant els canals habituals: al telèfon 973 71 13 13 en horari d'atenció al públic o pel nostre web amb reserva directa; d'aquesta manera les visites es programaran amb un mínim de temps de separació entre els usuaris del servei.