Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Consell Comarcal del Pla d’Urgell facilita el transport d’alumnes al Saló FormaOcupa 2026

Una iniciativa que apropa 271 joves de la comarca a recursos clau per orientar el seu futur acadèmic i professional

Font: formaocupa
Font: formaocupa

DILLUNS 02 MARÇ 2026

El Consell Comarcal del Pla d’Urgell va facilitar el desplaçament d’alumnes de la comarca al Saló de la Formació i l’Ocupació de Lleida, FormaOcupa, celebrat els passats dies 26 i 27 de febrer a Fira de Lleida.
Aquesta actuació ha permès que estudiants dels centres Institut Salt del Duran, Institut Mollerussa i Institut Terres de Ponent poguessin visitar el certamen, un espai de referència per a l’orientació acadèmica i professional adreçat a persones que volen definir o reorientar el seu futur laboral, millorar competències o accedir al mercat de treball.
En total, es van habilitar 6 autocars per garantir el transport de l’alumnat durant les dues jornades, acompanyant un total de 271 alumnes del Pla d’Urgell.
El saló FormaOcupa és organitzat per diverses institucions i agents del territori, entre els quals hi ha Ajuntament de Lleida, Diputació de Lleida, la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Lleida, COELL, Pimec, CCOO i UGT, que treballen conjuntament per oferir una àmplia oferta formativa i d’ocupació.
Aquesta actuació va comptar amb el suport del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, en el marc de les subvencions destinades a fomentar iniciatives que afavoreixin l’orientació i la inserció laboral dels joves del territori.