Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Preguntes i respostes sobre l'ús de les targetes moneder

Per famílies amb infants beneficiaris de l'ajut individual per a menjador escolar. El seu ús és exclusivament per a establiments d’alimentació i cal conservar els tiquets de compra. En cas d'incidència en l'operativa d'aquestes targetes el telèfon d'atenció al client de CaixaBank és: 900 404 090

Cada targeta moneder està recarregada amb 40 euros
Cada targeta moneder està recarregada amb 40 euros

DILLUNS 23 MARÇ 2020

El Consell Comarcal del Pla d'Urgell va iniciar dimarts el lliurament de les targetes moneder a 350 famílies de la comarca amb infants beneficiaris de l'ajut individual de menjador escolar. Els departaments d’Educació i Treball, Afers Socials i Famílies  han habilitat aquestes mesures extraordinàries a causa de l’epidèmia de coronavirus Covid-19 amb la col·laboració dels ajuntaments i dels consells comarcals. Cada targeta moneder està recarregada amb 40 euros  i el seu ús com a modalitat de pagament és exclusivament per a establiments d’alimentació durant aquests dies de tancament dels centres escolars i cal conservar els tiquets de compra. És molt important que les famílies la conservin per si el Govern català n’aprovés noves recàrregues d'imports.

Les targetes ja són operatives, no cal activar-les. No tenen cap PIN associat, però no funcionaran en establiments que no siguin d'alimentació. Tampoc funcionaran si es vol fer una compra superior a 40 €. En cas d'incidència en l'operativa de les targetes, cal adreçar-se directament al telèfon d'atenció de CaixaBank: 900 404 090.

Preguntes i respostes freqüents sobre les targetes moneder:

  • Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
  • No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.
  • Amb quin saldo ve carregada la targeta?
  • Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.
  • Quin import puc pagar amb la targeta?
  • L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.
  • Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?
  • Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.
  • Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?
  • Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.
  • El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
  • Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
  • El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
  • És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.
  • Puc treure els diners del saldo a un caixer?
  • No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.
  • Fins quan puc utilitzar la targeta?
  • Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.
  • Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
  • No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.
  • He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
  • No la llencis. Cal conservar les targetes. Es recarregaran automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma. Us enviarem un SMS des del Consell avisant-vos de la nova recàrrega.
  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?
  • Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE
  • M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?
  • Ells són qui més et poden ajudar amb solucionar les incidències. Però si no t’és possible, intentarem buscar una solució. Facilita’ns la següent informació: codi de la targeta, hora de l’operació i municipi on s’ha produït la incidència; enviant un correu a consell@plaurgell.cat, a l’assumpte fes-hi constar: INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR.