Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El president del Consell Comarcal homenatja el centenari del veí de Mollerussa Jaume Gomà

El president del Consell Comarcal del Pla d'Urgell va lliurar una placa de reconeixement a Jaume Gomà per la seva trajectòria i aportació a la comunitat.

DIMECRES 12 MARÇ 2025

El president del Consell Comarcal del Pla d'Urgell, Carles Palau, va entregar el passat dimarts una placa de reconeixement a Jaume Gomà Vidal, veí de Mollerussa, amb motiu del seu centenari. Aquest distintiu és atorgat per la institució com a mostra d’homenatge a aquelles persones que arriben als 100 anys, valorant la seva trajectòria de vida i aportació a la comunitat. 

L’acte va comptar amb la presència de familiars, entre ells els seus fills i una neta, i es va viure en un ambient emocionant i ple d’alegria. Jaume es va mostrar molt content i agraït pel reconeixement, i la tarda es va convertir en un moment especial per a ell i la seva família. 

Jaume Gomà Vidal ha estat pagès tota la vida a Mollerussa, on va viure fins als 95 anys. Tot i que actualment reparteix el seu temps entre Bellpuig, amb el seu fill, i Bell-lloc, amb la seva filla, cada dia segueix anant a Mollerussa, on manté el contacte amb el seu entorn de sempre. 

La seva trajectòria és admirable: va ser president i jugador del CF Mollerussa, i sempre ha atribuït la seva longevitat a la pràctica de l’esport. A més, va fer la mili exercint com a infermer, barber i, fins i tot, enterrador! Amb tres fills (Teresa, Rosa i Pere), fruit del seu matrimoni amb la Pepita, avui gaudeix de la seva gran família, amb cinc nets i sis besnets que l’acompanyaran en la gran festa de celebració que tindrà lloc aquest dissabte al Resquitx. 

En Jaume destaca per la seva energia i vitalitat. Li encanta ballar i continua mantenint una actitud activa i positiva davant la vida. Des del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, felicitem en Jaume per aquest centenari i li desitgem molts més anys de salut i felicitat!