Nou Servei d'Atenció Ciutadana de l'Oficina d’Afers Socials i Famílies del Pla d’Urgell
L'Oficina d'Atenció estarà disponible tots els dimecres laborables de 10.00 h a 14.00 h
DIMARTS 12 NOVEMBRE 2024
El Consell Comarcal del Pla d’Urgell ha posat en marxa un nou punt d’atenció ciutadana de l'Oficina d'Afers Socials i Famílies, situat a la seva seu a Mollerussa, per facilitar l’accés a serveis socials i familiars. Aquest servei inclou gestions com el reconeixement del grau de discapacitat, la tramitació d’informes d’estrangeria i el servei d'IdCat Mòbil, entre d'altres.
L'Oficina d'Atenció estarà disponible tots els dimecres laborables de 10.00 h a 14.00 h al Consell Comarcal, ubicat al carrer Prat de la Riba, 1, de Mollerussa. Els ciutadans poden sol·licitar cita prèvia a través de la pàgina web del Consell Comarcal www.plaurgell.cat per rebre atenció personalitzada i eficaç en temes relatius a afers socials i serveis de suport familiar.