Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Prop de 400 alumnes participen en la 13a edició de l’English Day del Pla d’Urgell a Mollerussa

Mollerussa va acollir la 13a edició de l’English Day, reunint prop de 400 alumnes de 14 escoles del Pla d’Urgell en una jornada plena d’activitats en anglès. La iniciativa, amb el suport d’estudiants de secundària i diverses institucions, es consolida com una experiència educativa dinàmica i col·laborativa fora de l’aula.

DILLUNS 13 ABRIL 2026

Mollerussa va acollir el passat divendres 10 d’abril la 13a edició de l’English Day entre el Parc Municipal i el Pavelló Onze de Setembre de Mollerussa. Una jornada que va reunir 378 alumnes de cicle superior i 30 docents de 14 escoles del Pla d’Urgell.
  • Escola Francesc Arenes de Golmés
  • Escola Minyons d'Urgell de Fondarella
  • Escola Mare de Déu de l'Horta d'Ivars d'Urgell
  • Escola Ramon Farrerons de Bell-lloc
  • Escola Sant Miquel de Miralcamp
  • Escola Les Arrels de Mollerussa
  • Escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa
  • Escola Pompeu Fabra de Mollerussa
  • Escola Vedruna de Mollerussa
  • Escola Arnau Berenguer de Palau d'Anglesola
  • ZER Plaurcén de Poal i Sidamon
  • Escola La Bassa de Torregrossa
  • ZER Vent Serè de Castellnou i Vila-Sana
  • Escola Marinada de Vilanova de Bellpuig. 
Al llarg del matí, l’alumnat va participar en diverses activitats lúdiques i dinàmiques en anglès. La iniciativa té com a objectiu principal promoure l’ús de la llengua estrangera d’una manera pràctica i motivadora, alhora que afavoreix la relació entre alumnat de diferents escoles de la comarca.
L’activitat va comptar amb el suport d’una cinquantena d’alumnes de secundària dels instituts de Mollerussa, que van fer de helpers i van ajudar en l’organització i el funcionament de les proves.
L’English Day s’organitza des del seminari d’especialistes de llengua anglesa d’educació primària del Pla de Formació de Zona, amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics del Pla d’Urgell, el Consell Comarcal i l’Ajuntament de Mollerussa.
La jornada es consolida any rere any com una proposta per treballar l’anglès fora de l’aula, d’una manera més pràctica i compartida entre centres de la comarca.