Renovació dels vehicles de recollida de residus
Els actuals se substituiran per una nova flota que, entre altres prestacions, serà més eficient en consum energètic i més respectuosa amb el medi ambient en relació amb la disminució de les emissions de C02.
DIMARTS 01 OCTUBRE 2019
El Ple del Consell Comarcal del Pla d’Urgell celebrat aquest dilluns, dia 30 de setembre, ha aprovat per unanimitat la proposta que dóna inici a la renovació dels vehicles que efectuen el servei de recollida de residus des del 2009. D’aquesta manera, els actuals se substituiran per una nova flota que, entre altres prestacions, serà més eficient en consum energètic i més respectuosa amb el medi ambient en relació amb la disminució de les emissions de C02.
El servei de recollida de residus municipals a la comarca del Pla d’Urgell l’efectua l’empresa FCC SA, adjudicatària del contracte administratiu per al període 2007-2026 i el plec de prescripcions tècniques contempla la substitució dels vehicles transcorreguts 10 anys. Aquest contracte no inclou la prestació d’aquest servei públic a la ciutat de Mollerussa.
La capital del Pla d’Urgell es va incorporar a la gestió del Consell Comarcal del Pla d’Urgell al 2015 i aquest servei es regeix per un altre contracte del qual FCC també n’és l’adjudicatari.