Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor
Orientació
Informació per al ciutadà en casos de presentació d'alguna una reclamació o denúncia, de quins drets i obligacions té en cada cas, ja sigui presencial o telefònicament.
Queixes
Queixes del ciutadà que vol donar un cop d'atenció a l'establiment o la companyia per la mala atenció rebuda del personal que té al seu servei, sense voler cap rescabalament a canvi.
Reclamacions
Si el ciutadà vol formular una reclamació a un establiment o empresa, demanant un rescabalament a canvi, ja sigui d'una quantitat econòmica pagada o d'un producte en mal estat.
Arbitratges
Els arbitratges són expedients els quals la mediació amb l'empresa no ha sigut fructífera i, en estar la companyia adherida a l'arbitratge de consum, es pot resoldre l'expedient per equitat fent una vista arbitral, per poder arribar a un acord.
Denúncies
Expedients que, atès a la seva importància i mala praxis de l'empresa, han de ser revisats pel departament d'inspecció, ja sigui perquè l'empresa no respon i hi pot haver delicte o perquè hi ha denúncia d'ofici.
Xerrades
Xerrades per donar informació sobre temes de consum a tots els sectors de la població i de totes les edats.
Control de mercats
Preses de mostres de productes, campanyes anuals per revisar el mercat (oli, productes industrials, joguines, aliments, tèxtil, etc.)